Deprecated: Function create_function() is deprecated in /home3/ability/abilityfast.ability.com.pl/wp-includes/blocks/index.php on line 2

Deprecated: Function create_function() is deprecated in /home3/ability/abilityfast.ability.com.pl/wp-includes/blocks/index.php on line 2

Deprecated: Function create_function() is deprecated in /home3/ability/abilityfast.ability.com.pl/wp-includes/blocks/index.php on line 2

Warning: include(/home3/ability/abilityfast.ability.com.pl/wp-content/cache/db/options/9fd/749/170018): failed to open stream: No such file or directory in /home3/ability/abilityfast.ability.com.pl/wp-includes/class-wp.php on line 786

Warning: include(): Failed opening '/home3/ability/abilityfast.ability.com.pl/wp-content/cache/db/options/9fd/749/170018' for inclusion (include_path='.:/opt/cpanel/ea-php74/root/usr/share/pear') in /home3/ability/abilityfast.ability.com.pl/wp-includes/class-wp.php on line 786
Copywriting

Copywriting

Profesjonalne tłumaczenia są kluczowe dla międzynarodowego rozwoju biznesowego i technologicznego.

Przedstawiamy podsumowanie, dlaczego copywriting jest ważny dla rozwoju Twojej firmy i jak możemy pomóc:

  • Copywriting ma skłonić potencjalnych klientów do zakupu produktu lub usługi Twojej firmy.
  • Pisanie treści internetowych ma na celu dostarczanie wysokiej jakości treści, dając jednocześnie opis tego co Twój produkt lub usługa może zrobić dla Twojego klienta.
  • Copywriting to niezwykle szybko rozwijający się rynek na całym świecie dzięki rozwojowi Internetu.
  • Copywriterzy AES są wysoko wykwalifikowani oraz zaangażowani w przeprowadzanie odpowiednich badań ukierunkowanych pod kątem bazy klientów Twojej firmy.

Jaka jest różnica między usługami copywritingu a usługami pisania treści?

„Copywriting” z definicji to napisanie tekstu sprzedażowego, gdzie skuteczny tekst sprzedażowy ma przekonać potencjalnego klienta firmy do zakupu. Copywriting jest często używany zamiennie z pojęciem pisania treści, nie jest to natomiast do końca precyzyjne. Copywriting polega na sprzedaży Twojej marki potencjalnym klientom. Pisanie treści natomiast polega na dostarczaniu wartościowych treści przy jednoczesnym sprytnym budowaniu świadomości marki poprzez zwiększoną ekspozycję w Internecie. Główną różnicą między tymi dwoma pojęciami jest cel i sposób prowadzenia marketingu Twojej marki.

Można uznać pisanie treści internetowych za jedną z form copywritingu, chociaż firmy dostarczają przydatne treści głównie w celu optymalizacji wyszukiwarek i ekspozycji w mediach społecznościowych. Doskonała optymalizacja wyszukiwarek pomoże Twojej firmie wspiąć się w wynikach wyszukiwania Google ponad konkurencję. Jeśli nie dostarczasz wysokiej jakości treści swoim potencjalnym odbiorcom, prawdopodobnie robią to właśnie twoi konkurenci. Jednym z głównych celów, które powinny przyświecać pisanym treściom Twojej firmy, jest szczegółowy opis sposobu, w jaki Twój produkt lub usługa zaspokoi potrzeby klienta.

Jak duży jest rynek copywritingu na świecie?

Copywriting występuje wszędzie w świecie marketingu w postaci reklam i innych materiałów promocyjnych. Różne formy marketingu można znaleźć w każdym zakątku naszej planety i we wszystkich językach. Copywriting można znaleźć w postaci postów na blogach, opisów produktów, wiadomości e-mail, reklam, banerów lub logo, biuletynów marketingowych i ogłoszeń w mediach społecznościowych. Według eMarketer, firmy zajmującej się badaniem rynku, cała branża copywritingu reprezentuje branżę, która w 2015 roku na całym świecie osiągnęła wartość ponad 47 miliardów dolarów, rozwijając się w zawrotnym tempie. Przykładowo sam Facebook wygenerował blisko 30 miliardów dolarów w 2019 roku z przychodów z reklam.

Jak duży jest zasięg rynkowy niektórych najpopularniejszych platform mediów społecznościowych?

Jedne z najpopularniejszych platform mediów społecznościowych to Facebook, Youtube, Instagram, Twitter, LinkedIn i Pinterest. Facebook i Youtube to najpopularniejsze platformy dla marketerów. 89% marketerów używa Facebooka do zwiększania świadomości marki. Youtube jest drugą najpopularniejszą platformą mediów społecznościowych do marketingu influencerów. Co minutę na YouTube jest przesyłanych ponad 500 godzin filmów. Instagram ma ponad 1 miliard aktywnych użytkowników i rozwija się w zawrotnym tempie. Twitter ma około 330 milionów aktywnych użytkowników, a 79% z nich nieustannie próbuje odkryć coś nowego. Pinterest ma ponad 300 milionów aktywnych użytkowników, a 77% z nich odkryło nową markę właśnie dzięki tej platformie.

Czy i jaka jest różnica między prawem autorskim a copywritingiem?

Copywritingu nie należy mylić z prawami autorskimi, ponieważ są to dwie różne rzeczy. Prawa autorskie to forma własności intelektualnej, która zapewnia właścicielowi ochronę prawną jego twórczości. Prawa autorskie mogą chronić wszystko, co zostało napisane, ale mogą być również stosowane do dzieł o charakterze artystycznym lub muzycznym. Niemniej jednak copywriterzy mogliby potencjalnie tworzyć autorskie teksty, które można byłoby uznać za własność intelektualną i które mogłyby kwalifikować się do ochrony praw autorskich w odniesieniu do tej konkretnej własności intelektualnej.

Dlaczego badania rynku są ważne dla copywritingu?

Jedną z umiejętności, którą powinien posiadać dobry copywriter, jest umiejętność researchu. Dużą część naszego procesu pisania tekstów obejmuje dogłębne zrozumienie,  tego co byłoby atrakcyjne dla docelowych odbiorców. Personel naszej szkoły językowej posiada specjalistyczną wiedzę w obrębie doświadczeń użytkowników w cyfrowym świecie. Napiszemy dla Twojej firmy treści marketingowe, które z pewnością przyciągną uwagę potencjalnych klientów.

Co sprawia, że nasi copywriterzy są odpowiednio przygotowani do realizacji projektów spełniających Twoje oczekiwania?

To, co czyni naszych copywriterów świetnymi, to to, że mamy zarówno umiejętności pisania i wieloletnie doświadczenie. Dysponujemy bardzo dokładnymi technikami badawczymi, które wykorzystujemy żeby zrozumieć branżę, w której działa Twoja organizacja. Nasi copywriterzy poświęcają również czas na badanie konkurencji, aby uzyskać wyobrażenie o realiach Twojej branży. Posiadamy kompetencje w tworzeniu różnego rodzaju treści marketingowych obejmujących wiele istotnych tematów. Nasi copywriterzy mają również wiedzę techniczną, po to by zrozumieć, jak działają algorytmy wyszukiwarek, mogli skutecznie używać docelowych słów kluczowych w naszym copywritingu oraz zmaksymalizować pozycje w wyszukiwarkach.

Celem copywritingu jest pisanie tekstów  marketingowych i powinno być na tyle przekonujące, aby ludzie kupili Twój produkt lub usługę. Nasza szkoła językowa posiada wykwalifikowanych copywriterów, którzy są w stanie tworzyć kreatywne i skuteczne treści marketingowe dla naszych klientów. Nasze usługi copywritingu mogą pomóc w sprzedaży produktów lub usług potencjalnym konsumentom Twojej firmy. Copywriterzy AES  mają kreatywne umysły, aby stworzyć coś nowego i unikalnego dla Twojej firmy, nawet jeśli Twój produkt lub usługa istnieje już od jakiegoś czasu.

Pozwól, aby specjaliści Ability Education Services zajęli się twoimi potrzebami związanymi z copywritingiem, takimi jak: tworzenie broszur, dokumentacji sprzedażowej, sloganów, treści stron internetowych pod kątem SEO, postów w mediach społecznościowych jako niektórych z bardziej powszechnych form komunikacji marketingowej. Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z nami.

Chcesz dowiedzieć się więcej o naszych usługach copywriterskich?

Oferujemy usługi copywritingowe w następujących językach: angielski, polski,

Stwórzmy razem unikalny copywriting, który wyróżni Twoją markę.

Umów się na bezpłatną konsultację.